ZAPYTANIE OFERTOWE
STRONA GŁÓWNA » ZAPYTANIE OFERTOWE
Zapytanie ofertowe Nr 1/2022
na wykonanie robót budowlanych na wieży w kościele parafialnym pw.św. Mikołaja w Henrykowie Lubańskim
Zamawiający :
Rzymskokatolicka Parafia pw. św. Mikołaja
Henryków Lubański 392 , 59-800 Lubań
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych - konserwacji dzwonnicy oraz wymiana stolarki okienne dzwonnicy na jednym z pięter wieży w kościele parafialnym pw. św. Mikołaja w Henrykowie Lubańskim w oparciu o kosztorys i projekt budowlany. Obiekt zabytkowy.
Krótki opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie konserwacji elementów konstrukcji metalowych nośników 3 dzwonów oraz wymiana stolarki okiennej w 4 oknach dzwonnicy.
Przedmiot zamówienia obejmuje odpowiednio :
1. Oczyszczenie pomieszczenia dzwonnicy;
2. Oczyszczenie elementów konstrukcyjnych dzwonnicy - mechanicznie i chemicznie;
3. Pomalowanie i konserwacja elementów metalowych konstrukcji nośnych dzwonnicy;
4. Oczyszczenie i Konserwacja dzwonów, w tym elementów napędowych;
5. Przegląd instalacji elektrycznej ;
6. wymiana stolarki okienne dzwonnicy - 4 okna.
Warunki zamawiającego
1. Prace mają być prowadzone zgodnie z kosztorysem i projektem
2. Wymaga się, aby wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej, zapoznał się z przedmiotem robót oraz na swoją odpowiedzialność i ryzyko uzyskał wszelkie istotne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty.
3. Zamawiający wymaga zakończenia prac do dnia 15.11.2022 r.
4. Wymagany minimalny okres gwarancji na wykonane roboty wynosi 3 lata, licząc od daty odbioru końcowego prac.
5. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy wykażą, że spełniają warunki udziału dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia niezbędnego do prawidłowej realizacji zamówienia.
Miejsce i sposób składania ofert
Ofertę należy złożyć w Kancelarii Rzymskokatolickiej Parafii pw. św. Mikołaja w Henrykowie Lubańskim 394 ,
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej osobiście w terminie do dnia 20.09.2022 r. do godz. 15:00.
Wybranie oferty i wykonawcy nastąpi w Kancelarii parafialnej w dniu 21.09.2022 r. godz. 15:30
Wykonawca dostarczy:
1. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru,
2. Ofertę wykonania prac
3. Zaakceptowany projekt umowy
4. Kosztorys ofertowy,
Adres do korespondencji z zamawiającym:
Rzymskokatolicka Parafia pw. św. Mikołaja w Henrykowie Lubańskim
Henryków Lubański 392
59-800 Lubań
Tel. 602 392 399
Osoba uprawniona do kontaktu:
ks. Piotr Wojcieszek - 602 392 399 lub Jacek Jaworski –tel. 600 911 357
Kryterium wyboru wykonawcy przedmiotowego zamówienia jest cena oferowanej usługi oraz termin wykonania prac.
na wykonanie robót budowlanych na wieży w kościele parafialnym pw.św. Mikołaja w Henrykowie Lubańskim
Zamawiający :
Rzymskokatolicka Parafia pw. św. Mikołaja
Henryków Lubański 392 , 59-800 Lubań
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych - konserwacji dzwonnicy oraz wymiana stolarki okienne dzwonnicy na jednym z pięter wieży w kościele parafialnym pw. św. Mikołaja w Henrykowie Lubańskim w oparciu o kosztorys i projekt budowlany. Obiekt zabytkowy.
Krótki opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie konserwacji elementów konstrukcji metalowych nośników 3 dzwonów oraz wymiana stolarki okiennej w 4 oknach dzwonnicy.
Przedmiot zamówienia obejmuje odpowiednio :
1. Oczyszczenie pomieszczenia dzwonnicy;
2. Oczyszczenie elementów konstrukcyjnych dzwonnicy - mechanicznie i chemicznie;
3. Pomalowanie i konserwacja elementów metalowych konstrukcji nośnych dzwonnicy;
4. Oczyszczenie i Konserwacja dzwonów, w tym elementów napędowych;
5. Przegląd instalacji elektrycznej ;
6. wymiana stolarki okienne dzwonnicy - 4 okna.
Warunki zamawiającego
1. Prace mają być prowadzone zgodnie z kosztorysem i projektem
2. Wymaga się, aby wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej, zapoznał się z przedmiotem robót oraz na swoją odpowiedzialność i ryzyko uzyskał wszelkie istotne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty.
3. Zamawiający wymaga zakończenia prac do dnia 15.11.2022 r.
4. Wymagany minimalny okres gwarancji na wykonane roboty wynosi 3 lata, licząc od daty odbioru końcowego prac.
5. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy wykażą, że spełniają warunki udziału dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia niezbędnego do prawidłowej realizacji zamówienia.
Miejsce i sposób składania ofert
Ofertę należy złożyć w Kancelarii Rzymskokatolickiej Parafii pw. św. Mikołaja w Henrykowie Lubańskim 394 ,
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej osobiście w terminie do dnia 20.09.2022 r. do godz. 15:00.
Wybranie oferty i wykonawcy nastąpi w Kancelarii parafialnej w dniu 21.09.2022 r. godz. 15:30
Wykonawca dostarczy:
1. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru,
2. Ofertę wykonania prac
3. Zaakceptowany projekt umowy
4. Kosztorys ofertowy,
Adres do korespondencji z zamawiającym:
Rzymskokatolicka Parafia pw. św. Mikołaja w Henrykowie Lubańskim
Henryków Lubański 392
59-800 Lubań
Tel. 602 392 399
Osoba uprawniona do kontaktu:
ks. Piotr Wojcieszek - 602 392 399 lub Jacek Jaworski –tel. 600 911 357
Kryterium wyboru wykonawcy przedmiotowego zamówienia jest cena oferowanej usługi oraz termin wykonania prac.